Galapremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows pt.2 fortsättning



EVANNA LYNCH :D




JAMES & OLIVER PHELPS :D:D:D:D <3333



JULIE WALTERS :D:D<33



JULIE <3



THA TWINS :D



TWINS igen <3333



HELEN McCRORY :D




DOMHNALL GLEESON :D:D (Bill Weasley)



NATALIA TENA :D:D:D:D (Nymphadora Tonks)



WARWICK DAVIS :D:D (GRIPHOOK/FLITWICK)




BONNIE WRIGHT :D




BONNIE :D



JIM BROADBENT :D (SLUGHORN)




OCH SEN ANLÄNDE HON...EMMA WATSON :D:D:D:D:D:D:D



EMMA :D






JASON ISAACS :D:D



IMELDA STAUNTON :D (Dolores Umbridge)



IMELDA :D



MARK WILLIAMS :D:D (Arthur Weasley)




HELENA BONHAM CARTER :D:D:D:D



DAVID THEWLIS :D:D:D ( Remus Lupin)



DAVID :D



OCH ALLAS VÅRAN SEVERUS SNAPE...ALAN RICKMAN :D:D:D:D:D <333 (Och det var så coolt, för när han kommer upp på scen så börjar alla sjunga: Snape Snape Severus Snape, Snape Snape Severus Snape :D:D)




ALAN :D:D



<333



OCH så..DANIEL RADCLIFFE :D



OCH TILLSLUT ANLÄNDE ÄVEN HON, HON SOM HAR FÖRÄNDRAT SÅ MYCKET! HON SOM HAR GJORT ATT FLERA FLERA TUSEN MÄNNISKOR FRÅN HELA VÄRLDEN HADE SAMLATS DENNA DAG!
JK ROWLING <3333333333333333333333333 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



VÅRAN GUDINNA, VÅRAN DROTTNING! JK ROWLING!!!!! Och det var så underbart att se att hon blev så otroligt rörd över allt detta, över alla skrikande fans som stod där och bara..ja skrek ut sin glädje och alltvaddetnuva :D <33 Detta kommer jag alltid att minnas, men att ha fått sett Rowling själv såhär nära fattar jag knappt än!


TAAACK <3333333333


Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack ^^ Jag tycker också om den, även om skärpan inte är 100% så är det som du säger mycket som inte syns i bilden vid första anblick.

<3

2011-08-03 @ 21:37:34
URL: http://somregndroppar.blogg.se/
Postat av: Anna

FANTASTISKT!!! Jag blir GRÖN av avundsjuka men samtidigt är jag så SUPERGLAD att du fick vara där och uppleva detta underbara. :D

2011-08-08 @ 22:17:37
URL: http://fantasium.se/photoblog
Postat av: Kiki

Åååh, du måste ha haft en helt fantastisk dag! Är så avundsjuk att du fick se både tvillingarna OCH Rowling! Hon är typ min allra största idol ever och tvillingarna är ju snygga och charmiga. ;)

2011-08-08 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0