Galapremiären av Harry Potter and the Deathly Hallows pt.2, London!

Här är äntligen bilder från Galapremiären av Deathly Hallows pt2! Ja, jag vet att det är många bilder (51 stycken för att vara exakt) men jag kunde verkligen inte minska mer! :O (hade 103 från början). Men men...det ska nog gå bra ändå XD





Gick till Trafalguar Squar på tisdan, då var det redan en kö! Men den var liten jämfört med vad som skulle bli...




Onsdag, kanske runt nio-tio tiden! Kön va inte liten..



Kö!



Camparna, de som var först i kön fick också först bestämma platser. Det var här kändisarna skulle gå senare.



Yes, jag har fått mitt armband :D



Kö!



Torsdag äntligen! I väntan på att klockan ska bli fyra, då anlände dom!




Storbildsskärm med testbild


Röd matta, fontän och folk



Hade turen att träffa två svenskar som jag bestämde mig för att umgås med under väntan!




Alltid samma stora jubel då det hände något på storbildsskärmen! Folk var uttråkade och jublade åt minsta lilla grej :P



Trafalguar Square



Och så äntligen komm första kändisen! RUPERT GRINT! :D


RUPERT!!!!




OCH NÄSTA...MATHEW LEWIS :D



TOM FELTON :D:D




MICHAEL GAMBON!!!!!



<33



MATHEW LEWIS igen. Han filmade publiken med sin mobil!!



EVANNA LYNCH :DD

Kommentarer
Postat av: Emmilie

OMG OMG OMG DU HAR SETT TOM FELTON LIVE!!!!!!!!!!! KAN JAG FÅ BLI DIN SLAV?!?!!??!?!?!?!

2011-08-09 @ 22:42:46
URL: http://mingoesfishing.blogg.se/
Postat av: Hannes

Vilken häftig upplevelse det verkar ha varit, det ser jättekul ut. Och vilka bra bilder du fick på alla!

2012-06-02 @ 23:07:29
URL: http://thesecretartstudio.blogspot.se/
Postat av: Johanna

SV till Hannes: Jaa, det var så sjuukt häftigt!! Känns helt overkligt :D
Tack :D ja, jag är nöjd över dom faktiskt!! :D Det känns bättre då när jag inte fick några autografer :P

2012-07-15 @ 23:53:11
URL: http://jojselis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0